Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

Planet Hollywood:Διάσημοι με τους μπαμπάδες τους

Όλοι έχουμε αδυναμία στους μπαμπάδες μας.Τί λένε όμως οι σταρ για τους δικούς τους;

Jennifer Aniston

 
Η Ελληνίδα σταρ άφησε την Ελλάδα για τη Νέα Υόρκη στην ηλικία των 5 ετών.Ήταν η εποχή που ο πατέρας της,επίσης διάσημος ηθοποιός,John Aniston,ξεκίνησε γυρίσματα για μια σαπουνόπερα.Σε συνέντευξή της στο Inside the Actor's Studio,η Jen είπε "Είχαμε χρήματα μόνο για δημητριακά.Ήμασταν ταπί".

Jake Gyllenhaal

 
Ο πατέρας του ηθοποιού είναι ο σκηνοθέτης Stephen Gyllenhaal και όπως ομολογεί ο Jake στην Gurdian "Συνήθιζε να με ξυπνάει για να πάμε για τρέξιμο.Μου πέρασε την αγάπη για την άσκηση,την ενεργητικότητα και του να είσαι έξω".

Paris Hilton

 

To 2011,η Paris αποθέωσε τον μεγιστάνα μπαμπά της,Rick Hilton,ενώ βρίσκονταν μαζί για σκι."Περνάω τις καλύτερες στιγμές με τον μπαμπά μου στο Άσπεν.Νιώθω τόσο τυχερή που έχω έναν τόσο υπέροχο μπαμπά.Τον αγαπώ πολύ!".

Matt Damon

 

"Είναι όλα όσα θα μπορούσε να ζητήσει ένας πατέρας για τον γιο του",δήλωσε ο χρηματομεσίτης Kent Telfer Damon,για τον διάσημο γιο του."Το να είμαι ο πατέρας του είναι μια υπέροχη διαδρομή".

Blake Lively

 

Ο μπαμπάς της ηθοποιού,Erine,υποδύθηκε τον πατέρα της στην ταινία The Sisterhood of the Traveling Pants,η οποία περιλάμβανε και γυρίσματα στην Ελλάδα."Μεγάλωσα στα πλατό",είπε η σταρ στην The Boston Herald."Ο μπαμπάς μου με βοηθά πολύ και δείχνει μεγάλη κατανόηση".

Liam και Chris Hemsworth

 
"Τα αδέρφια μου κι εγώ πάντα λέγαμε πως θέλαμε να γίνουμε ηθοποιοί",δήλωσε ο Chris,ενώ μίλησε και για την αντίδραση των γονιών τους,Leonie και Craig,όταν το άκουσαν."Μας είπαν 'Τέλεια!Κάν'τε το!Και τη στιγμή που θα νιώσετε πως δεν σας αρέσει πια,γυρίστε πίσω!".

Anne Hathaway

 

Η ηθοποιός πήγε με τον πατέρα της,Gerald,στην 81η απονομή των βραβείων Όσκαρ το 2009."Η οικογένειά μου είναι το σημαντικότερο πράγμα στον κόσμο για μένα,οπότε τους ήθελα οπωσδήποτε στο πλευρό μου",είχε δηλώσει η  Anne.

Justin Bieber

 

Αν και ο νεαρός ποπ σταρ μεγάλωσε με τη μητέρα του στον Καναδά,διατηρεί ακόμη όπως λέει,μια υπέροχη σχέση με τον πατέρα του."Όταν ήμουν μικρότερος,μου έμαθε να παίζω μερικά τραγούδια με την κιθάρα,όπως το 'Knockin' on Heaven's Door' του Bob Dylan",είπε ο 18χρονος για τον πατέρα του,ενώ συμπλήρωσε "Επίσης μου έμαθε να οδηγώ.Είναι και ο πρώτος!".

Jessica Simpson

 

Η τραγουδίστρια,επιχειρηματίας και προσφάτως μανούλα,μοιράστηκε την αγάπη για τον πατέρα της,Joe,μέσα από ένα tweet την ημέρα των γενεθλίων του το 2010."Είσαι ο πιο απίστευτος πατέρας/μέντορας που θα μπορούσε να έχει ποτέ μια κόρη".

Beyonce 

 

Αν και ο πατέρας της διάσημης τραγουδίστριας,Matthew Knowles,δεν είναι πια ο μάνατζέρ της,οι δυο τους διατηρούν μια δυνατή σχέση."Είναι ο πατέρας μου και τον αγαπώ",είχε πει η σταρ."Είμαι ευγνώμων για όσα μου έμαθε.Μεγάλωσα βλέποντας την μητέρα μου κι εκείνον να έχουν τις επιχειρήσεις τους.Ήταν πολύ εργατικοί και θ' ακολουθήσω τα βήματά τους".

Πρίγκιπας Harry και Πρίγκιπας William

 

Αν και οι δυο πρίγκιπες πέρασαν δύσκολα στο παρελθόν με το διαζύγιο των γονιών τους,ο πρίγκιπας William ακόμη έχει τον πατέρα του,πρίγκιπα Κάρολο,πολύ ψηλά."Τον θαυμάζω πραγματικά για τον χρόνο που διαθέτει σε διάφορους σκοπούς",έχει δηλώσει ο πρίγκιπας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...